fbpx
octavia head

Élőben barátságosabb a törtszemű ŠKODA Octavia

Menetrend szerint érkezett a harmadik generációs ŠKODA Octavia időközi ráncfelvarrása, ami leginkább két, alig pár centi hosszú lemezdarab miatt igazán érdekes a szokásos új színek, digitális funkciók, vezetéssegédek mellett.

ŠKODA Octavia

A gyártási ciklus félidejére időzített frissítések általában unalmasak. Ez az ideális eset, mert ilyenkor minden rendben. Csak picit csiszolni kell a terméken, aktuálizálni, és mehet minden tovább, pörög a kassza, a tervezőgárda hátradőlhet. Ha egy vakvágányra került modellt kell gatyába rázni, már más a képlet. Ilyenkor jön a bűvészkedés, hangzatos marketingszöveggel körítve jönnek a szépre szabott fényszórók, igényesebb felhasznált anyagok, és próbálnak költséghatékony módon valami látványos eredménnyel előállni.

Ezért érdekes a ŠKODA Octavia harmadik generációjának időközi ráncfelvarrása. A ŠKODA Octavia jól ment, hagyományosan betonbiztos választása volt a céges, flottavásárlóknak. Elég lett volna a hetes Golfhoz hasonló, szinte leheletnyi változás. Az unalmas út. Egy megtekert LED nappali menetfény, amit úgyis csak magasabb felszereltséggel rendelnek. Még nagyobb légbeömlő nyílások a lökhárítón.

De nem, a csehek előálltak a látványos elemmel. Két olyan fényszóróval elől, amit látva mindenki felkapta a fejét, és még az is előkapta a véleményét, akinek sose volt. A két kettévágott lámpa kiemelte a 2017-es ŠKODA Octaviát a tucatfrissítések sorából, élvezet volt olvasni a hírrel kapcsolatos kommenteket. Rondától, a csak azért is szépig volt mindenféle vélemény, de a legtöbben csak annyit kérdeztek: miért?

Pont ezért, a vita, a közösségi hírverés kedvéért. Lám sokadik bekezdés, de még én is mindig ezen rugózok. Ennyire fontos lenne egy autó lámpája? Az autóimádóknak igen, sok típust így azonosítunk, van a dupla kerek, a békalámpás, a csepplámpás,  a csíklámpás, a pápaszemes, és még sorolhatnám. A ŠKODA Octavia ebbe a becenévvel illetett felsorolásba akar bekerülni, az idő pedig eldönti milyen névvel kerül a köztudatba.

Tovább a teszt többi részéhez a Vezess.hu-ra!

Ha másra is kíváncsi…

Új vezető a ŠKODA élén: Klaus Zellmer

Új vezető a ŠKODA élén: Klaus Zellmer

Klaus Zellmer július elsejétől vette át teljes jogkörrel márka irányítását. Első munkanapján rögtön egy igazgatósági üléssel kezdett. Korábbi cikkeink„Végre kezdődik!” – mondta Zellmer hivatalba lépésekor. "A ŠKODA büszke márka, erős gyökerekkel. Várom, hogy a ŠKODA...

bővebben
GO, FABIA GO!

GO, FABIA GO!

Motorizáltságát és árát tekintve a FABIA GO a negyedik generációs FABIA alapkivitele, felszereltségét tekintve viszont nem. Az ellentmondás oka a magyar ŠKODA importőr által kínált limitált modell.  Korábbi cikkeinkRitkán kerül be az autóimportőrök tesztparkjába...

bővebben
60 éves az OCTAVIA

60 éves az OCTAVIA

Ha megkérünk valakit, hogy mondjon egy ŠKODA modellt, szinte biztos, hogy az Octaviát említi majd. Nem véletlenül, hiszen ez a név összeforrt a márkával.   Az első ŠKODA OCTAVIA 1959 januárjában látta meg a napvilágot. Az „Octavia” latinul azt  jelenti „nyolcadik”. A...

bővebben
ŠKODA SCALA: közeleg a frissítés

ŠKODA SCALA: közeleg a frissítés

A ŠKODA SCALA 2019 óta van velünk, és úgy tűnik, elérkezett a frissítés ideje. Korábbi cikkeinkA ŠKODA SCALA fontos modell a márka életében, hiszen bemutatásával újabb szinte lépett a ŠKODA. A neve is ebből ered, latinul lépcsőt jelent. Közvetlen elődje a RAPID volt,...

bővebben

Előző

Következő

Hozzászólás írása

Pin It on Pinterest

Tetszett?

Oszd meg másokkal is!