Kémfotókon az új KAMIQ
Már csak néhány hét, és teljes szépségében is megcsodálhatjuk az új ŠKODA KAMIQ-ot. Persze egy új modellt nem lehet eleget tesztelni, és ez a KAMIQ esetében sincs másként. Egy ilyen teszt során kapták lencsevégre a legújabb Škodát.
A KAMIQ lesz a márka harmadik SUV modellje Európában. A név már nem teljesen új, hiszen Kínában már forgalmaznak egy ilyen nevű modellt, azonban műszakilag és kinézetre semmi köze nincs egymáshoz a két autónak.
A KAMIQ több újdonságot is hoz. Az első ŠKODA lesz, amely elől és hátul is dinamikus irányjelzőt kap – a szintén Genfben bemutatkozó SCALA csak hátul kap ilyet – de maga az első irányjelző elhelyezése is újdonság lesz.
A hátsó lámpák kialakítása is megváltozik. A tesztautón ne tévesszen meg a senkit a formája, hiszen jól láthatóan az csak egy matrica. A hagyományos „C” alakú helyzetjelző, amelyet még 15 évvel ezelőtt Thomas Ingenlath, a márka akkori vezetőtervezője talált ki, és a második generációs Octavián mutattak be, új formában mutatkozik majd be.
A KAMIQ a márka MQB padlólemezére épül, 4,15 méter hosszú lesz. Szerepe kettős lesz. Egyrészről a régi YETI tulajdonosoknak nyújthat alternatívát, akik a KAROQ méretét nagynak találják. Másrészről a 400 literes csomagtartójával pedig a FABIA COMBI alternatívája lehet, amelyről azt rebesgetik, hogy a modellváltással eltűnik a kínálatból.
A KAMIQ lesz az első európai ŠKODA SUV, amelynek az 5. ajtaján a szárnyas nyíl helyett, az elnyújtott ŠKODA feliratot találjuk majd. Premier Genfben, március első napjaiban.
A MyŠkoda applikáció igazi svájci bicska lett
A MyŠkoda gyorsan a Škoda tulajdonosok legfontosabb alkalmazásává vált. Amellett, hogy lehetővé teszi az autó különböző funkcióinak elérését, a Powerpass segít a töltésben, és a legújabb verzióval pedig akár megrendelt autónk gyártását is nyomon követhetjük majd.A...
A MyŠkoda applikáció igazi svájci bicska lett
A MyŠkoda gyorsan a Škoda tulajdonosok legfontosabb alkalmazásává vált. Amellett, hogy lehetővé teszi az autó különböző funkcióinak elérését, a Powerpass segít a töltésben, és a legújabb verzióval pedig akár megrendelt autónk gyártását is nyomon követhetjük majd.A...
Ismerj meg néhány kevésbé ismert Škodát!
Bár mi itt a régi szocialista korszakban csak néhány modellt ismerhettünk és vehettünk meg, a Škoda hosszú és gazdag történelme ennél sokkal érdekesebb, és valódi kincseket rejt.1909: FCR, egy magas Laurin & Klement versenyautó Akkoriban a versenyautókat a...
Az első fotók az új Superb szedánról
A kémfotók és a hivatalos előzetesek során már rengeteget képet láttunk az új Superb Combiról, de a Superb szedán eddig nem volt látható. Azt azonban mindannyian tudjuk, hogy a mechanikailag azonos szedánt párhuzamosan fejlesztik, és végre a szemfüles fotósok...
Ismerj meg néhány kevésbé ismert Škodát!
Bár mi itt a régi szocialista korszakban csak néhány modellt ismerhettünk és vehettünk meg, a Škoda hosszú és gazdag történelme ennél sokkal érdekesebb, és valódi kincseket rejt.1909: FCR, egy magas Laurin & Klement versenyautó Akkoriban a versenyautókat a...
Az első fotók az új Superb szedánról
A kémfotók és a hivatalos előzetesek során már rengeteget képet láttunk az új Superb Combiról, de a Superb szedán eddig nem volt látható. Azt azonban mindannyian tudjuk, hogy a mechanikailag azonos szedánt párhuzamosan fejlesztik, és végre a szemfüles fotósok...
Személyes tapasztalatok a ŠKODA Privát Bérlet Programjáról
Kinek az érvei lehetnének meggyőzőbbek a ŠKODA Relax Bérleti Program kapcsán, mint azon ügyfeleinké, akik már egy ideje élvezik az előnyeit. A ŠKODA tartós bérleti konstrukciója már három éve elérhető itthon, ráadásul az első évhez képest 2018-ra...