Kémfotókon az új KAMIQ
Már csak néhány hét, és teljes szépségében is megcsodálhatjuk az új ŠKODA KAMIQ-ot. Persze egy új modellt nem lehet eleget tesztelni, és ez a KAMIQ esetében sincs másként. Egy ilyen teszt során kapták lencsevégre a legújabb Škodát.
A KAMIQ lesz a márka harmadik SUV modellje Európában. A név már nem teljesen új, hiszen Kínában már forgalmaznak egy ilyen nevű modellt, azonban műszakilag és kinézetre semmi köze nincs egymáshoz a két autónak.
A KAMIQ több újdonságot is hoz. Az első ŠKODA lesz, amely elől és hátul is dinamikus irányjelzőt kap – a szintén Genfben bemutatkozó SCALA csak hátul kap ilyet – de maga az első irányjelző elhelyezése is újdonság lesz.
A hátsó lámpák kialakítása is megváltozik. A tesztautón ne tévesszen meg a senkit a formája, hiszen jól láthatóan az csak egy matrica. A hagyományos „C” alakú helyzetjelző, amelyet még 15 évvel ezelőtt Thomas Ingenlath, a márka akkori vezetőtervezője talált ki, és a második generációs Octavián mutattak be, új formában mutatkozik majd be.
A KAMIQ a márka MQB padlólemezére épül, 4,15 méter hosszú lesz. Szerepe kettős lesz. Egyrészről a régi YETI tulajdonosoknak nyújthat alternatívát, akik a KAROQ méretét nagynak találják. Másrészről a 400 literes csomagtartójával pedig a FABIA COMBI alternatívája lehet, amelyről azt rebesgetik, hogy a modellváltással eltűnik a kínálatból.
A KAMIQ lesz az első európai ŠKODA SUV, amelynek az 5. ajtaján a szárnyas nyíl helyett, az elnyújtott ŠKODA feliratot találjuk majd. Premier Genfben, március első napjaiban.
A ŠKODA AUTO megkettőzte a kábelkötegek gyártását
A ŠKODA AUTO az érintett beszállítókkal szoros együttműködésben részben áthelyezte a kábelkötegek gyártását Ukrajnából a Cseh Köztársaságba. Az autógyártó emellett további gyártási kapacitásokról is gondoskodott Marokkóban és más országokban. Az intézkedések célja,...
A ŠKODA AUTO megkettőzte a kábelkötegek gyártását
A ŠKODA AUTO az érintett beszállítókkal szoros együttműködésben részben áthelyezte a kábelkötegek gyártását Ukrajnából a Cseh Köztársaságba. Az autógyártó emellett további gyártási kapacitásokról is gondoskodott Marokkóban és más országokban. Az intézkedések célja,...
Miért használnak 2022-ben dísztárcsát?
Eljött a dísztárcsák reneszánsza? A divatban megszokott dolog a körforgás, amikor régi trendek kerülnek újra elő. De vajon a dísztárcsák újbóli megjelenése is egy lenne a sok dizájnhóbort közül? Korábbi cikkeinkEgy ideje hozzászoktunk, hogy a modellsorok alapkivitelei...
Ízlelgessük: ŠKODA ELROQ
ELROQ. Szándékos szivárogtatás, hogy teszteljék a vásárlókat vagy csupán véletlen elszólás? Akárhogy is, a ŠKODA AUTO szakszervezetének lapjában leírták a következő ŠKODA modell nevét. Vagy nem.Korábbi cikkeinkA KOVO ŠKODA AUTO, vagyis a márkánál működő szakszervezet...
Miért használnak 2022-ben dísztárcsát?
Eljött a dísztárcsák reneszánsza? A divatban megszokott dolog a körforgás, amikor régi trendek kerülnek újra elő. De vajon a dísztárcsák újbóli megjelenése is egy lenne a sok dizájnhóbort közül? Korábbi cikkeinkEgy ideje hozzászoktunk, hogy a modellsorok alapkivitelei...
Ízlelgessük: ŠKODA ELROQ
ELROQ. Szándékos szivárogtatás, hogy teszteljék a vásárlókat vagy csupán véletlen elszólás? Akárhogy is, a ŠKODA AUTO szakszervezetének lapjában leírták a következő ŠKODA modell nevét. Vagy nem.Korábbi cikkeinkA KOVO ŠKODA AUTO, vagyis a márkánál működő szakszervezet...
Személyes tapasztalatok a ŠKODA Privát Bérlet Programjáról
Kinek az érvei lehetnének meggyőzőbbek a ŠKODA Relax Bérleti Program kapcsán, mint azon ügyfeleinké, akik már egy ideje élvezik az előnyeit. A ŠKODA tartós bérleti konstrukciója már három éve elérhető itthon, ráadásul az első évhez képest 2018-ra...