Ennél (talán) nincs lejjebb
Végy egy SUV-t, aztán ültesd a földig. Van egy kis ellentmondás a dologban, de lássuk be: az eredmény elég dögös lett.
A fenti gondolatsort követte a Németországban élő Tommy Büttner. Persze alig érdekelne minket a dolog, ha ez az SUV nem egy ŠKODAKODIQ lenne. Az is az igazsághoz tartozik, hogy Tommy nem most kezdett ezzel a fajta tuninggal foglalkozni. Az első projektje egy ŠKODAFABIA MONTE CARLO ültetése volt. Ez szín eléggé bejöhet neki, mert a FABIA szintén acél szürke, és a fekete tetőszín miatt még alacsonyabbnak hat, mint valójában.
Műszakilag a két autón csupán a futómű kialakítását változtatta meg, hiszen bár látványra nagyon jól mutat a két autó, közlekedni csak felemelt állapotban lehet velük. Ezért mindkét modellben állítható a futómű magassága. Igen, tudjuk: a ŠKODA gyárilag is kínál adaptív futóművet (például a SCALA-ban), de ilyen mélységbe nem lehet velük leengedni a karosszériát.
Ezen kívül csak a felnit cserélte a gyári 18 colos helyett 21-esre. És ugyan a hátsó alapján azt hihetnénk, hogy ez egy KODIAQ RS, csupán a hátsó lökhárítót cserélték ki rajta.
A MyŠkoda applikáció igazi svájci bicska lett
A MyŠkoda gyorsan a Škoda tulajdonosok legfontosabb alkalmazásává vált. Amellett, hogy lehetővé teszi az autó különböző funkcióinak elérését, a Powerpass segít a töltésben, és a legújabb verzióval pedig akár megrendelt autónk gyártását is nyomon követhetjük majd.A...
A MyŠkoda applikáció igazi svájci bicska lett
A MyŠkoda gyorsan a Škoda tulajdonosok legfontosabb alkalmazásává vált. Amellett, hogy lehetővé teszi az autó különböző funkcióinak elérését, a Powerpass segít a töltésben, és a legújabb verzióval pedig akár megrendelt autónk gyártását is nyomon követhetjük majd.A...
Ismerj meg néhány kevésbé ismert Škodát!
Bár mi itt a régi szocialista korszakban csak néhány modellt ismerhettünk és vehettünk meg, a Škoda hosszú és gazdag történelme ennél sokkal érdekesebb, és valódi kincseket rejt.1909: FCR, egy magas Laurin & Klement versenyautó Akkoriban a versenyautókat a...
Az autók kiberbiztonsága: a gyártók és a járművezetők felelőssége
Napjainkban a modern autók folyamatosan online kapcsolatban lévő elektronikus eszközök, amelyek nagy mennyiségű adatot gyűjtenek és dolgoznak fel. Emiatt egyre fontosabbá válik az autók védelme kiberbiztonsági a szempontból. Ez elsősorban a gyártó felelőssége, de...
Ismerj meg néhány kevésbé ismert Škodát!
Bár mi itt a régi szocialista korszakban csak néhány modellt ismerhettünk és vehettünk meg, a Škoda hosszú és gazdag történelme ennél sokkal érdekesebb, és valódi kincseket rejt.1909: FCR, egy magas Laurin & Klement versenyautó Akkoriban a versenyautókat a...
Az autók kiberbiztonsága: a gyártók és a járművezetők felelőssége
Napjainkban a modern autók folyamatosan online kapcsolatban lévő elektronikus eszközök, amelyek nagy mennyiségű adatot gyűjtenek és dolgoznak fel. Emiatt egyre fontosabbá válik az autók védelme kiberbiztonsági a szempontból. Ez elsősorban a gyártó felelőssége, de...
Személyes tapasztalatok a ŠKODA Privát Bérlet Programjáról
Kinek az érvei lehetnének meggyőzőbbek a ŠKODA Relax Bérleti Program kapcsán, mint azon ügyfeleinké, akik már egy ideje élvezik az előnyeit. A ŠKODA tartós bérleti konstrukciója már három éve elérhető itthon, ráadásul az első évhez képest 2018-ra...