fbpx
SKODA SCALA

Ennél (talán) nincs lejjebb

Végy egy SUV-t, aztán ültesd a földig. Van egy kis ellentmondás a dologban, de lássuk be: az eredmény elég dögös lett.

A fenti gondolatsort követte a Németországban élő Tommy Büttner. Persze alig érdekelne minket a dolog, ha ez az SUV nem egy ŠKODAKODIQ lenne. Az is az igazsághoz tartozik, hogy Tommy nem most kezdett ezzel a fajta tuninggal foglalkozni. Az első projektje egy ŠKODAFABIA MONTE CARLO ültetése volt. Ez szín eléggé bejöhet neki, mert a FABIA szintén acél szürke, és a fekete tetőszín miatt még alacsonyabbnak hat, mint valójában.

Műszakilag a két autón csupán a futómű kialakítását változtatta meg, hiszen bár látványra nagyon jól mutat a két autó, közlekedni csak felemelt állapotban lehet velük. Ezért mindkét modellben állítható a futómű magassága. Igen, tudjuk: a ŠKODA gyárilag is kínál adaptív futóművet (például a SCALA-ban), de ilyen mélységbe nem lehet velük leengedni a karosszériát.

Ezen kívül csak a felnit cserélte a gyári 18 colos helyett 21-esre. És ugyan a hátsó alapján azt hihetnénk, hogy ez egy KODIAQ RS, csupán a hátsó lökhárítót cserélték ki rajta. 

A MyŠkoda applikáció igazi svájci bicska lett

A MyŠkoda applikáció igazi svájci bicska lett

A MyŠkoda gyorsan a Škoda tulajdonosok legfontosabb alkalmazásává vált. Amellett, hogy lehetővé teszi az autó különböző funkcióinak elérését, a Powerpass segít a töltésben, és a legújabb verzióval pedig akár megrendelt autónk gyártását is nyomon követhetjük majd.A...

bővebben
A MyŠkoda applikáció igazi svájci bicska lett

A MyŠkoda applikáció igazi svájci bicska lett

A MyŠkoda gyorsan a Škoda tulajdonosok legfontosabb alkalmazásává vált. Amellett, hogy lehetővé teszi az autó különböző funkcióinak elérését, a Powerpass segít a töltésben, és a legújabb verzióval pedig akár megrendelt autónk gyártását is nyomon követhetjük majd.A...

bővebben

Előző

Következő

Hozzászólás írása

Pin It on Pinterest

Tetszett?

Oszd meg másokkal is!