fbpx

Autóskártyában is jó lenne a SCALA

Ahogy szigorodnak a környezetvédelmi normák, úgy szoktak le a gyártók arról, hogy a frissen megjelent modellek végsebességét hangsúlyozzák. Pedig például a SCALA-nak nem lenne szégyelni valója.

Autóskártyát sokféleképpen lehetett játszani: gyorsulásra, teljesítményre, lóerőre. A SCALA egyikben sem lenne rossz lap a kezünkben, és ezt most nem csak papíron, de a gyakorlatban is bizonyította.

A német autópályákon még vannak olyan szakaszok, ahol nincs sebességkorlátozás. Így anélkül tudták próbára tenni az 1.5-ös 150 lovas TSI motorral szerelt SCALA-t, hogy szabályt szegtek volna. Ennek ellenére senkinek sem javasoljuk az alábbi mutatványt, de azért jó tudni, hogy a SCALA-ban ezzel a motorral bizony van „kraft”.

Mert bizony a SCALA 0-ról indulva 8.5 másodperc alatt volt százon, 20 másodperc után érte el a 160-as tempót, és a lendülete itt sem hagyott alább, sőt! 35 másodperc környékén már 200-nál állt a mutató, és a vége 246 km/h óra környékén volt. Innen a forgalom miatt a vezető már lassítani kezdett. Még ha le is vonunk egy kicsit ebből az értékből a minden autóban megfigyelhető sebesség túlmérés miatt – ez a ŠKODA modellekben általában 5-6 km/h – akkor is értékelendő a teljesítmény. Hiszen a SCALA nem egy sportautó, és még csak nem is egy RS kivitel. Bár sokan reménykednek benne, hogy egyszer megérkezik az is.

Előző

Következő

Hozzászólás írása

Pin It on Pinterest

Tetszett?

Oszd meg másokkal is!