fbpx

ŠKODA Octavia IV

plug-in hibriddel bővíti flottáját a Vodafone

Környezetvédelmi stratégiájának részeként tovább csökkenti karbonlábnyomát a Vodafone Magyarország. A vállalat teljes, összesen több mint 400 autóból álló gépjárműflottáját elkezdte környezettudatos modellekre cserélni, melynek első lépéseként 106 darab ŠKODA Octavia IV plug-in hibrid gépjárművet helyeztek forgalomba a Porsche Hungaria közreműködésével. A Vodafone és a Volkswagen csoport közös céljai között szerepel, hogy mindkét vállalatcsoport a teljes karbonlábnyomát nettó nullára csökkenti a következő évtizedekben. A most átadott gépjárművekkel a Vodafone jelentős lépést tett azon lokális vállalása kapcsán miszerint 2025-től a vállalat teljes gépjárműflottája már csak elektromos autóból fog állni.

Korábbi cikkeink

A Vodafone és a Volkswagen konszern évek óta elkötelezett támogatója a fenntarthatóságnak és bolygónk védelmének, az elmúlt években számos kezdeményezést indítottak ennek érdekében mind csoport, mind helyi szinten. A Vodafone Magyarország és a Porsche Hungaria is nagyon fontosnak tartja, hogy helyi szinten minden lehetséges módon támogassa a fenntarthatósági célokat, törekvéseket és ezeket az ügyfeleik mellett a kollégáikra is kiterjesszék.

Ennek részeként a Vodafone Magyarország a következő időszakban a teljes, összesen több mint 400 autóból álló hazai gépjárműflottáját környezettudatos autókra cseréli, melynek első lépéseként 106 db plug-in hibriddel bővül a flotta. A most átadott ŠKODA Octavia IV plug-in hibrideket a Porsche Hungaria-tól vehették át a Vodafone munkatársai, és a 106 db Skoda Octavia IV-n túl további 60 környezettudatos gépjármű, köztük plug-in hibridek és tisztán elektromos autók érkeznek a következő év elejéig a Vodafone flottájába. A Vodafone Magyarország lokális vállalása, hogy 2025-re a teljes gépjárműflottáját környezettudatos járművekre cseréli.

A most átadott ŠKODA OCTAVIA modellre méltán büszka a cseh autógyár, hiszen az OCTAVIA 25 éve megkezdett sorozatgyártása óta mintegy hétmillió alkalommal döntöttek mellette a vásárlók. A ŠKODA AUTO egyik legfontosabb célkitűzése, hogy olyan termékeket fejlesszenek ki és állítsanak elő, amelyek életciklusuk minden szakaszában maximálisan kímélik a környezetet, különös hangsúlyt fektetve az újrahasznosítható anyagok alkalmazására. Egy flotta tagjaként ezek a modellek hozzájárulnak a széndioxid-kibocsátás és az üzemanyag-fogyasztás csökkentéséhez, és ezen keresztül a flotta fenntartási költségeinek mérsékléséhez. A ŠKODA modellek már az alapfelszereltség részeként is az intelligens, praktikus megoldások és felszereltségek széles választékát nyújtják. Ezen felül az opcionális felszereltségek listáján számos olyan fejlett megoldás szerepel, melyekkel az autó még jobb társ lehet a munka- és a szabadidő során egyaránt.

„Mi a Vodafone-nál abban hiszünk, hogy egy vállalat csak akkor lehet igazán sikeres, ha aktívan dolgozik azon, hogy egy olyan világot teremtsen maga körül, amelyben ügyfelei és munkatársai is jól érzik magukat, ahol jó élni. Minden nap azon dolgozunk, hogy olyan szolgáltatásokat és termékeket biztosítsunk ügyfelink számára, melyek hozzájárulnak a boldog, kiegyensúlyozott és eredményes mindennapjaikhoz, és mindezt úgy tesszük, hogy közben egy pillanatra sem veszítjük szem elől a mindannyiunknak otthont adó bolygónk megóvását.” – mondta el a kezdeményezés kapcsán Amanda Nelson, a Vodafone Magyarország vezérigazgatója.

Tavaly azonban megváltoztak a ŠKODA AUTO tervei. Az igazgatótanács új elnöke, Thomas Schäfer állítólag kifejezetten támogatta a COMBI fejlesztését, és ő volt az is, aki tavaly év végén bejelentette, hogy lesz új kombi FABIA. Ekkor azonban már jelentős késésben voltak a fejlesztéssel, hiszen az ötajtós változat már készen volt. Ezért az a döntés született, hogy az új modell 2023-as érkezéséig a jelenlegi, harmadik generációs kombi kivitel marad gyártásban. Ez olyan szempontból szerencsés döntés volt, hogy a SUPERB Kvasinyi üzemben történő gyártása 2023-ra éppen befejeződik, és így nem lett volna gond helyet találni a COMBI gyártásának.

„A Volkswagen csoport és így a Porsche Hungaria is kulcsszerepet kíván játszani az elektromobilitáshoz kapcsolódó átalakulás előmozdításában, miközben autógyártóból vezető globális, szoftvervezérelt mobilitási szolgáltatóvá válunk. Ugyanakkor büszkék vagyunk arra, hogy vállalatunk nemcsak részese, hanem zászlóvivője annak a folyamatnak, amely újradefiniálja a mobilitást, miközben klímasemlegesen és felelősségteljesen működik. Ezen az úton – a zéró kibocsátás felé – nem egyedül megyünk, hiszen az olyan vállalatok, mint a Vodafone Magyarország is ugyanezen az úton jár. A mai esemény pedig erről szól, mindenki tesz valamit: a most átadásra kerülő ŠKODA Octaviak, a plug-in hibrid technológiájuk miatt gazdaságosabb és környezetbarátabb autózást tesznek lehetővé, így a Vodafone Magyarország ezzel is közelebb kerül karbonlábnyomának nettó nullára csökkentéséhez.” – mondta Németh Balázs, a Porsche Hungaria ügyvezetője. 

Előző

Következő

Hozzászólás írása

Pin It on Pinterest

Tetszett?

Oszd meg másokkal is!