fbpx

A ŠKODA KAROQ

új arca

Bemutatkozott a megújult KAROQ, és első pillantásra is vonzóra sikerült a plasztikai műtét. A SPORTLINE megújult, míg a SCOUT kikerült a kínálatból.

Korábbi cikkeink

A ŠKODA KAROQ fontos a márka számára– hiszen az OCTAVIA után a legjobban fogyó modell – és ez látszik a frissítésen is. Persze egy modellciklus közepi frissítés közel sem jelent akkora beavatkozást, hogy teljesen új modellről beszélhessünk. A KAROQ esetében ez az orr-rész új kialakításában, a hátsó rész átszabásában, új belső anyagok megjelenésében – igen itt is használnak PET palackokat a kárpitokhoz – és egy új motorizáltság bevezetésében jelenik meg.

Az új motorok

Bár sokan várták, az új KAROQ nem lesz kapható sem konnektoros, sem lágy hibrid kivitelben, de motorpaletta így is bővült. Az alapverzió a háromhengeres 1.0 TSI 110 lóerővel, ezt követi közkedvelt 1.5 TSI 150 lóerővel. Ehhez már 7 fokozatú DSG váltót is választhatunk. És megjelent egy úgy benzines is kínálat csúcsán, a 190 lovas 2.0 TSI. Ez csak összkerékhajtással és 7 fokozatú DSG váltóval és SPORTLINE kivitelben érhető el. Dízel fronton a 2.0 TDI-t találjuk két teljesítmény fokozattal, 116 és 150 lóerővel. Míg a DSG automata váltó mindkét teljesítményhez választható, addig a 4×4 hajtás csak az erősebbikkel párosítható.

Nemcsak a fényszórók formája új

Az új fényszórók alapban LED technológiát használnak, míg felár ellenében a KAROQ-hoz is elérhetővé vált a LED-Matrix fényszóró. Hátul már alapkivitelben is teljesen LED-es lámpákat kapunk, és a középső felszereltségi szinttől megjelenik a dinamikus irányjelző, és az animált üdvözlő és hazakísérő fény is. Összhatásukban pedig sokkal dinamikusabb megjelenést kaptak mind az első, mind a hátsó lámpatestek.

Állandó kapcsolatban

A megújult KAROQ infotainment rendszere a márka legfrissebb MIB3-as változatára frissült. A beépített eSIM révén folyamatosan kapcsolatban lehetünk autónkkal, és a MySKODA alkalmazásból akár távolról nyithatjuk, vagy zárhatjuk azt. 2022 folyamán a ŠKODA KAROQ szériában digitális műszeregységet kap majd. A 8 colos kijelző a korábbi analóg műszereket váltja fel. Az Ambition felszereltségi szinttől felfelé a digitális műszeregység (vagy más néven „Virtual Cockpit”) opcióként 10,25 colos kijelzővel is elérhető. Ez öt alapvető elrendezést kínál, és egyedileg konfigurálható. A központi kijelző alapfelszereltségben 6.5 colos, de a Bolerő és Amundsen rendszer már 8 colos kijelzőt kap, a csúcs Colombus pedig 9.2 colosat.

 

A megújult KAROQ jövő év első negyedévében kerül a kereskedésekbe.

Előző

Következő

Hozzászólás írása

Pin It on Pinterest

Tetszett?

Oszd meg másokkal is!