fbpx

Új utakon a

Škoda

Új dizájnnyelv és modellek, valamint új logó, kommunikációs stílus és márka-aktivitások. A Škoda átalakul, alkalmazkodunk az ügyfeleink folyamatosan változó igényeihez, és képessé teszük őket arra, hogy felfedezzék a körülöttük lévő világot.

„Az autóipar világa jelentős átalakuláson megy keresztül. Az ügyfelek és igényeik is változnak, és természetesen nekünk is lépést kell tartanunk ezekkel a változásokkal. A Škoda mindig is az emberi kapcsolatokra épített megközelítésre támaszkodott, és az ügyfélközpontúság a DNS-ünk szerves részét képezi. A nagy változások idején minden eddiginél jobban meg akarjuk érteni és ki akarjuk elégíteni ügyfeleink igényeit” – mondta Martin Jahn, az igazgatótanács marketingért és értékesítésért felelős tagja.

Korábbi cikkeink

„Az egész márkastratégiát úgy építettük fel, hogy az embereket helyeztük előtérbe. A széleskörű mélyinterjúkkal végzett kutatástól kezdve a vásárlói célcsoport meghatározásáig az volt a célunk, hogy az embereket helyezzük a középpontba – elvégre mi emberközpontú márka vagyunk” – mondja Antonio Mineo, a Škoda márkastratégiai csapatának koordinátora. „Azonban nem csak a racionális oldalukra koncentrálunk, hanem az érzelmi igényeikre is válaszolunk. Felfedeztük, hogy vásárlóink őszintén kíváncsiak és vágynak arra, hogy felfedezzék az őket körülvevő világot – nemcsak a szabadban szeretnek lenni, hanem szeretnek helyekre menni, új kultúrákkal találkozni, általában véve nyitottak az új élményekre, és mi az ő felfedezési vágyukra szeretnénk válaszolni.”

Antonio Mineo

A márkastratégiai csapatának koordinátora, Škoda Auto

Az új logó és az új arculat kijelöli a Škoda kommunikációjának és vizuális megjelenésének irányát. „De ez még csak a kezdet. A teljes kommunikáció minden piacon segít majd ügyfeleinknek, hogy magabiztosnak érezzék magukat céljaikkal kapcsolatban. Arra is inspirálni fogja őket, hogy felfedezzék a maguk körül lévő világot” – mondja Lucie Hůrková a Brand strategy team munkatársa. „Természetesen a kommunikáció stílusa gyorsabban fog változni, mint a modellek, mivel azok kifejlesztése sokkal több időt vesz igénybe. De már most is dolgozunk a vállalat új arculatán, és az ügyfelek már láthatják ennek a munkának a gyümölcsét.”

Lucie Hůrková

A Brand strategy team munkatársa, Škoda Auto

A Škoda segíteni akar a vásárlóknak felfedezni az őket körülvevő világot, és azt szeretné, ha ebben az autóira támaszkodhatnának, ahogy azt a Škoda Vision 7S tanulmány már jelezte. „Az a célunk, hogy segítsünk a világnak okosabban élni. Ez többek között azt jelenti, hogy továbbra is praktikus megoldásokat szeretnénk beépíteni autóinkba, de emellett pozitív hatást is szeretnénk gyakorolni, például a fenntarthatóságra. Hozzájuk hasonlóan mi is új és okos megoldások megalkotásán dolgozunk, és hozzájuk hasonlóan mi is felfedező úton vagyunk. Ezért szeretnénk őket is képessé tenni a mindennapok kalandjaira, akár a sarki parkolásról van szó a gyerekekkel, akár egy utazásról Európa másik végébe” – teszi hozzá Antonio Mineo.

Egy társ, aki előrevisz

A változások, amelyeken a vállalat dolgozik, nem korlátozódnak csupán a külsőségekre. Ellenkezőleg, a legtöbbjük az autógyár teljes belső működését érinti, és az ügyfelek közvetve fogják érezni őket. „Más részlegek munkatársaival együtt nemcsak a modelleinkkel és a kommunikációval foglalkozunk, hanem az új stratégiával összefüggésben a vállalati kultúrával is” – magyarázza Antonio Mineo. A vállalaton belüli részlegek közötti együttműködés határozta meg azt az irányt, amelyet a Škoda autók a jövőben követni fognak.

„Az utazások, legyenek azok kicsik vagy nagyok, mindig élvezetesebbek, ha van egy partner, akire számíthatunk. Egy társ, aki előrevisz, inspirál, felcsigázza a kíváncsiságodat, és elvisz oda, ahová menni szeretnél, mindezt okosan és stílusosan. Ilyen partnerek szeretnénk lenni. Olyan termékeket tervezünk, amelyek energikusak és képesek elkísérni a legújabb kalandodra, bármit is szeretnél felfedezni” – foglalja össze a márkánál bekövetkezett változásokat.

Veronika Ziegaus

Brand strategy & content production vezetője , Škoda Auto

Előző

Következő

Hozzászólás írása

Pin It on Pinterest

Tetszett?

Oszd meg másokkal is!