Alig álcázzák: a megújult ŠKODA SUPERB
Miközben a SCALA lázában égünk, ne felejtkezzünk el arról sem, hogy jövőre nem csak ez a modell jelenti majd az újdonságot a ŠKODA kínálatában. Hiszen jön az új A0 crossover, ami nagyon úgy néz ki, hogy KOSMIQ néven kerül a szalonokba, az eCITIGO, az új OCTAVIA, és nem várat már sokat magára a SUPERB frissítése sem.
Ha álcázott, bemutató előtti Škodára vadászol, autózz a D10-es autópályán Csehországban le és fel, és szinte biztos, hogy belefutsz valamilyenbe. Ahogy a frissítés előtti Superbet is így kapták lencsevégre. És még álcázás is alig volt rajta. Persze ez érthető is, hiszen ilyenkor nagyrészt kívülről csak olyan alkatrészek változnak, amelyekhez nem szükséges teljesen átszerszámozni a gyártósort. Fényszórók, hűtőmaszk, hátsó lámpa, lökhárítók és hasonlók. Ránézésre a frissített SUPERB is ezek mentén változik, persze ez nem jelenti azt, hogy a lemezek vagy akár a lámpabúra alatt ne lenne újdonság. Hiszen a magasabban felszereltségű modelleken nem csak sima LED alapú fényszóró lesz, hanem várhatóan LED mátrix rendszerű, míg az alacsonyabb felszereltségek szériában kapnak Bi-Xenon világítást.
De hátul is lesz változás, hiszen a SCALA-ban bemutatkozó „futófényes”, dinamikus irányjelző itt is megjelenik majd.
Az utastérben is finomabb anyagok, és frissített elektronikus rendszerek várhatók. A nagy újdonság azonban a SUPERB orrában lesz. Na jó, ez így nem pontos, hiszen a Plug-in Hybrid verzió megjelenése minden porcikájában érinti az Superbet, nemcsak a motortérben. A PHEV verzió hajtásáról egy 150 lovas 1.5-ös TSI benzinmotor, és egy 70 kW-os villanymotor fog gondoskodni, melynek segítségével akár 70 kilométert is képes lesz megtenni tisztán elektromos üzemben a megújult SUPERB.
A MyŠkoda applikáció igazi svájci bicska lett
A MyŠkoda gyorsan a Škoda tulajdonosok legfontosabb alkalmazásává vált. Amellett, hogy lehetővé teszi az autó különböző funkcióinak elérését, a Powerpass segít a töltésben, és a legújabb verzióval pedig akár megrendelt autónk gyártását is nyomon követhetjük majd.A...
A MyŠkoda applikáció igazi svájci bicska lett
A MyŠkoda gyorsan a Škoda tulajdonosok legfontosabb alkalmazásává vált. Amellett, hogy lehetővé teszi az autó különböző funkcióinak elérését, a Powerpass segít a töltésben, és a legújabb verzióval pedig akár megrendelt autónk gyártását is nyomon követhetjük majd.A...
Ismerj meg néhány kevésbé ismert Škodát!
Bár mi itt a régi szocialista korszakban csak néhány modellt ismerhettünk és vehettünk meg, a Škoda hosszú és gazdag történelme ennél sokkal érdekesebb, és valódi kincseket rejt.1909: FCR, egy magas Laurin & Klement versenyautó Akkoriban a versenyautókat a...
Az első fotók az új Superb szedánról
A kémfotók és a hivatalos előzetesek során már rengeteget képet láttunk az új Superb Combiról, de a Superb szedán eddig nem volt látható. Azt azonban mindannyian tudjuk, hogy a mechanikailag azonos szedánt párhuzamosan fejlesztik, és végre a szemfüles fotósok...
Ismerj meg néhány kevésbé ismert Škodát!
Bár mi itt a régi szocialista korszakban csak néhány modellt ismerhettünk és vehettünk meg, a Škoda hosszú és gazdag történelme ennél sokkal érdekesebb, és valódi kincseket rejt.1909: FCR, egy magas Laurin & Klement versenyautó Akkoriban a versenyautókat a...
Az első fotók az új Superb szedánról
A kémfotók és a hivatalos előzetesek során már rengeteget képet láttunk az új Superb Combiról, de a Superb szedán eddig nem volt látható. Azt azonban mindannyian tudjuk, hogy a mechanikailag azonos szedánt párhuzamosan fejlesztik, és végre a szemfüles fotósok...
Személyes tapasztalatok a ŠKODA Privát Bérlet Programjáról
Kinek az érvei lehetnének meggyőzőbbek a ŠKODA Relax Bérleti Program kapcsán, mint azon ügyfeleinké, akik már egy ideje élvezik az előnyeit. A ŠKODA tartós bérleti konstrukciója már három éve elérhető itthon, ráadásul az első évhez képest 2018-ra...