fbpx
skoda vision iv

Pillantás az utastérbe: VISION iV

Közeleg a Genfi Autószalon időpontja, ahol több az új SCALA és KAMIQ mellett a legújabb tanulmánya, a VISION iV is látható lesz márkának.

Ugyan még csak vázlatokat láthattunk belőle, de az eddig megismert információk alapján igazán felvillanyozó újdonsággal készül a ŠKODA. Több szempontból is. Hiszen a VISION iV már konkrét előd modellje a hamarosan érkező első teljesen elektromos ŠKODA SUV-nak, és ez a tanulmány már a konszern MEB padlólemezére épül, amely kimondottan elektromos modellek számára fejlesztettek ki. Így a tanulmány utastere azt is megmutatja, hogy mennyiben fog eltérni egy elektromos ŠKODA beltere a hagyományos modellekétől.

A legfeltűnőbb változás, hogy az elektromos hajtási mód sokkal több teret hagy az utasoknak. Persze a ŠKODA modellek eddig sem szenvedtek helyhiányban, ebben az utastérben a központi, úgynevezett kardánalagút hiánya sokkal több lehetőséget adott a tervezőknek a még levegősebb kialakításra.

Nincs hagyományos értelemben vett váltókar, az első ülések között tárolórekeszt találunk, amelyet felkészítettek két arra alkalmas okostelefon vezeték nélküli töltésére. A telefonokat egyébként nem csak tölteni tudjuk vezeték nélkül, de a fedélzeti rendszerhez is ilyen módon tud csatlakozni egyszerre mindkét telefon. A műszerfal két szintből áll, és szinte lebeg. Ahogyan nincs hagyományos váltókar, úgy a műszeregység is új képet mutat. A főszerepet a nagyméretű központi kijelző kapta, amely a SCALA-ban már megismert módon kiemelkedik a műszerfalból. A kormánykerék is újszerű kialakítást kapott, immár két küllős, és a hagyományos ŠKODA logó helyett az 5. ajtón már megismert módon, feliratként jelenik meg a márkajelzés.

Genfben tehát számos újdonság vár ránk. Először kerül testközelbe a SCALA, bemutatkozik a KAMIQ, és a márka elektromos jövőjéből is ízelítőt kapunk. És az idei év újdonságai még közel érnek majd ezzel véget. Hiszen még idén jön a frissített SUPERB, az eCITIGO, és bár a kereskedésekben idén biztos nem, de úgy néz ki a reflektorok fényében megismerhetjük majd az új Octaviát is.

A MyŠkoda applikáció igazi svájci bicska lett

A MyŠkoda applikáció igazi svájci bicska lett

A MyŠkoda gyorsan a Škoda tulajdonosok legfontosabb alkalmazásává vált. Amellett, hogy lehetővé teszi az autó különböző funkcióinak elérését, a Powerpass segít a töltésben, és a legújabb verzióval pedig akár megrendelt autónk gyártását is nyomon követhetjük majd.A...

bővebben
A MyŠkoda applikáció igazi svájci bicska lett

A MyŠkoda applikáció igazi svájci bicska lett

A MyŠkoda gyorsan a Škoda tulajdonosok legfontosabb alkalmazásává vált. Amellett, hogy lehetővé teszi az autó különböző funkcióinak elérését, a Powerpass segít a töltésben, és a legújabb verzióval pedig akár megrendelt autónk gyártását is nyomon követhetjük majd.A...

bővebben

Scala vagy Kamiq? Igazából nincs rossz válasz!

Ugyanaz az alap, de mégis különböző karakterek. A Škoda Scala és a Škoda Kamiq technikailag testvérek ugyan, de első pillantásra is látszik, hogy másokat akarnak megszólítani. A jó hír, hogy bármelyiket is választjuk, nem döntunk rosszul.Méretek Mivel azonos műszaki...

bővebben

Scala vagy Kamiq? Igazából nincs rossz válasz!

Ugyanaz az alap, de mégis különböző karakterek. A Škoda Scala és a Škoda Kamiq technikailag testvérek ugyan, de első pillantásra is látszik, hogy másokat akarnak megszólítani. A jó hír, hogy bármelyiket is választjuk, nem döntunk rosszul.Méretek Mivel azonos műszaki...

bővebben

FIGYELEM! Ez a posztunk ekkor frissült utoljára: 2019-05-25 . A benne szereplő Információk már érvényüket veszthették.

Előző

Következő

Hozzászólás írása

Pin It on Pinterest

Tetszett?

Oszd meg másokkal is!