A VISION 7S tanulmányautóval a ŠKODA az új formanyelvének elemeit mutatja be, és nem mellékesen a bemutatóval egyidőben ismerhetjük meg a márka teljesen megújult arculatát és ennek részeként az új ŠKODA logót.
Korábbi cikkeink
A ŠKODA koncepcióautók a múltban a márka formatervezési nyelvének fejlődését mutatták be, és gyakran új kezdetet is jelentettek. A jelenlegi korszak, a Crystal Design a VISION C tanulmánnyal indult, amely a ŠKODA SUPERB előfutára volt. De említhetnénk a VISION S (későbbi KODIAQ) tanulmányt is, amely például néhány évvel ezelőtt elindította a márka SUV offenzíváját, míg a VISION E (ENYAQ COUPÉ iV) koncepció a márka elektromos modelljeinek terveit sejtette.
Most pedig itt van az új VISION 7S tanulmány, amely ismét jelentős változásokat vetít előre. A hétüléses ugyanis először mutatja meg a cseh autógyártó új formanyelvét. A modell premierjét élőben lehet nézni augusztus 30-án kedden, este 7 órától a YouTube-on:
A ŠKODA új formanyelve a márka jól ismert értékeire, a robusztus megjelenésre, a funkcionalitásra és a hitelességre épül. Nagyvonalú térkínálat, tartós és fenntartható anyagok és aerodinamikailag hatékony formák jellemzik. A VISION 7S vázlata egy erőteljes SUV-ról árulkodik, jellegzetes formájú orral és T-alakú fényszórókkal.
Az új formanyelv az autó belsejében is érvényesül. Szimmetrikus, „körbefutó” kialakítású, amelyet egy széles műszerfal ural, függőlegesen elhelyezett érintőképernyővel és praktikus fizikai kezelőszervekkel. A belső tér számos Simply Clever funkciót is tartalmaz, köztük olyan újdonságokat, mint a beépített gyermekülés és a beépített hátizsák.
Az este másik fénypontja az új ŠKODA logó bemutatója lesz, amely szorosan illeszkedik a márka változó identitásához, és jobban kifejezi a mai ŠKODA modellek értékeit.