Gyári kémfotókon a ŠKODA Karoq
Zsugorított Kodiaq. Azon szerencsések, akik már látták a Škoda legújabb modelljét, a Škoda Karoq -ot, a leginkább így jellemezték a külsejét. Május 18-án mindenki megtudhatja, hogy igazuk van-e?
A ŠKODA szinte már menetrendszerűen nyilvánosságra hozta legújabb modelljének, a ŠKODA Karoq -nak a gyári kémfotóit. És ennek kapcsán sok egyéb dolgot is elárultak az újdonságról.
Így már ismerhetjük a hosszát (4382 mm), a szélességét (1841 mm), a magassága pedig 1605 mm. A tengelytáv a hajtásképlettől függ: az alapverzió 2638 mm hosszú, a 4×4-es nyolc milliméterrel rövidebb. A csomagtartó alaphelyzetben 521 literes, a hátsó üléseket ledöntve 1630-ra bővíthető. A hátsó ülések egyébként külön kérésére hosszirányban tologathatók; a VarioFlex rendszer révén 479 és 588 liter között lehet a raktér kapacitása. Valóban egyedülálló szolgáltatásként a hátsó ülések teljesen kiszerelhetők: ilyenkor 1810 literes üreget kapunk.
“A ŠKODA Karoq vonalaira legnagyobb hatással a nagytestvér, a Kodiaq volt.”
A Kodiaq új szintet hozott a fedélzeti kommunikációban ŠKODA modellek között. Ezeket a rendszereket – ahogy a külsejét is – a ŠKODA Karoq is megkapja. Így lesz érintőképernyő, wifi-hotspot, akár 4G-s internetkapcsolat, valamint 2018-tól alapáras vészhívó gomb kerül a kocsiba. Android Auto, Apple CarPlay, indukciós telefontöltő – ezek már megszokottak a Škodákban. Fejlett vezetőtámogató rendszerekből sem lesz hiány: holttérfigyelő, dugóban is működő adaptív tempomat, aktív sávtartó rendszer, parkolósegéd, gyalogost is érzékelő vészfékrendszer, valamint az utánfutóval történő manőverezést segítő berendezés is mind a kínálat része lesz.
És ami először jelenik meg a márkánál
A “hagyományos” műszerek, a vezetést segítő rendszerek információi, vagy a navigációs térképek a Škodánál most először elérhető, testreszabható digitális műszeregységen jelenik meg.
A ŠKODA Karoq motorizáltága sok újdonságot is tartalmaz. A Karoq-hoz elérhető 5 féle motorból négy most jelenik meg először a kínálatban. Az 1,0 és 2,0 liter közötti motorok teljesítmény 115-től 190 lóerőig változhat, és szintén újdonság, hogy a széria hatfokozatú kéziváltók helyett minden változathoz elérhető lesz hétfokozatú DSG váltó. A legerősebb dízel ŠKODA Karoq viszont csak összkerekes kivitelben és DGS váltóval lesz elérhető.
Május 18-án élő közvetítésben mutatkozik a Yeti utód, addig már csak néhányat kell aludni.
Ha másra is kíváncsi…
Bemutatkozott a megújult KODIAQ
Frissebb megjelenés, továbbfejlesztett kényelmi és biztonsági funkciók, és visszatért a KODIAQ RS is. Bemutatkozott a megújult KODIAQ.Korábbi cikkeinkEgy sikeres modellhez mindig kényes dolog hozzányúlni, márpedig a KODIAQ a ŠKODA egyik sikermodellje. Megjelenése óta...
Báránybőrbe bújt farkas
Ha akarod elegánsan vonul veled, mint egy luxuslimuzin, de ha kiengednéd a gőzt, rögtön partnerre találsz benne. A megújult SUPERB-bet rögtön a legerősebb változatban, a legmagasabb felszereltséggel tettük próbára. A modellciklus feléhez érve a ŠKODA bemutatta a...
60 éves az OCTAVIA
Ha megkérünk valakit, hogy mondjon egy ŠKODA modellt, szinte biztos, hogy az Octaviát említi majd. Nem véletlenül, hiszen ez a név összeforrt a márkával. Az első ŠKODA OCTAVIA 1959 januárjában látta meg a napvilágot. Az „Octavia” latinul azt jelenti „nyolcadik”. A...
ŠKODA újdonságok 2021-ben
Bár a járványhelyzet nem teszi könnyebbé egyik autógyár életét sem, a fejlesztés nem állhat meg. Ezért most sorra vesszük a ŠKODA újdonságok 2021-ben. Haladjunk az egyszerűség kedvéért időrendben.ŠKODA újdonságok 2021-ben: KODIAQ Facelift A hírek szerint a legnagyobb...