fbpx

Így készül: a Kodiaq műszerfal

Újabb állomásához érkezett a Kodiaq összeszerelése, melyet nyomon követhetsz velünk. Az összehegesztett és lefényezett karosszériába az első nagyobb alkatrész amit beszerelnek nem más, mint a műszerfal.

Talán meglepő, de a műszerfal az első nagy alkatrész, amelyet a gyártási folyamat során beépítenek egy autóba. Nincs ez másként a Kodiaq esetében sem. De ha jobban belegondolunk, ez igazából teljesen logikus: később, ahogy az autó „megtelik” a sok egyéb alkatrésszel, már nem lenne hely egy ekkora méretű alkatrész beépítésére. A teljes műszerfal egyszerre kerül beépítésre, beleértve a műszeregységet, az infotainment kijelzőt, a kesztyűtartót és egyéb elemeket. Az egyetlen darab, ami hiányzik ahhoz a Kodiaqhoz, amelynek gyártási útját követjük, az a kormánykerék, amely később kerül bele. A teljesen készre szerelt műszerfal nem csak nagy, de nehéz alkatrész is, ezért azt egy speciális manipulátor segítségével emelik a helyére.

Az új Kodiaq műszerfala számos újdonságot hozott. Megjelent az X design, ami az új Kodiaq műszerfal meghatározó eleme. Nem fed mást, mint azt a két, a teljes műszerfalon végighúzodó vonalat, amely a műszerfal közepén találkozik, így egy X betűt formázva. 

A másik jelentős újdonság a Smart Dial a középkonzolon. Ezzel a márka visszahozta a sokak által követelt fizikai kezelőgombokat, de ahogyan kicsit megszokhattuk a Skodától, nem a hagyományos formában. Pontosabban fogalmazva a Smart Dial ötvözi a tekerőgombok és a digitális kijelzők előnyeit, egy teljesen új szintre emelve a kezelhetőséget. 

Előző

Következő

Hozzászólás írása

Pin It on Pinterest

Tetszett?

Oszd meg másokkal is!