Pillantás az utastérbe: VISION iV
Közeleg a Genfi Autószalon időpontja, ahol több az új SCALA és KAMIQ mellett a legújabb tanulmánya, a VISION iV is látható lesz márkának.
Ugyan még csak vázlatokat láthattunk belőle, de az eddig megismert információk alapján igazán felvillanyozó újdonsággal készül a ŠKODA. Több szempontból is. Hiszen a VISION iV már konkrét előd modellje a hamarosan érkező első teljesen elektromos ŠKODA SUV-nak, és ez a tanulmány már a konszern MEB padlólemezére épül, amely kimondottan elektromos modellek számára fejlesztettek ki. Így a tanulmány utastere azt is megmutatja, hogy mennyiben fog eltérni egy elektromos ŠKODA beltere a hagyományos modellekétől.
A legfeltűnőbb változás, hogy az elektromos hajtási mód sokkal több teret hagy az utasoknak. Persze a ŠKODA modellek eddig sem szenvedtek helyhiányban, ebben az utastérben a központi, úgynevezett kardánalagút hiánya sokkal több lehetőséget adott a tervezőknek a még levegősebb kialakításra.
Nincs hagyományos értelemben vett váltókar, az első ülések között tárolórekeszt találunk, amelyet felkészítettek két arra alkalmas okostelefon vezeték nélküli töltésére. A telefonokat egyébként nem csak tölteni tudjuk vezeték nélkül, de a fedélzeti rendszerhez is ilyen módon tud csatlakozni egyszerre mindkét telefon. A műszerfal két szintből áll, és szinte lebeg. Ahogyan nincs hagyományos váltókar, úgy a műszeregység is új képet mutat. A főszerepet a nagyméretű központi kijelző kapta, amely a SCALA-ban már megismert módon kiemelkedik a műszerfalból. A kormánykerék is újszerű kialakítást kapott, immár két küllős, és a hagyományos ŠKODA logó helyett az 5. ajtón már megismert módon, feliratként jelenik meg a márkajelzés.
Genfben tehát számos újdonság vár ránk. Először kerül testközelbe a SCALA, bemutatkozik a KAMIQ, és a márka elektromos jövőjéből is ízelítőt kapunk. És az idei év újdonságai még közel érnek majd ezzel véget. Hiszen még idén jön a frissített SUPERB, az eCITIGO, és bár a kereskedésekben idén biztos nem, de úgy néz ki a reflektorok fényében megismerhetjük majd az új Octaviát is.
A MyŠkoda applikáció igazi svájci bicska lett
A MyŠkoda gyorsan a Škoda tulajdonosok legfontosabb alkalmazásává vált. Amellett, hogy lehetővé teszi az autó különböző funkcióinak elérését, a Powerpass segít a töltésben, és a legújabb verzióval pedig akár megrendelt autónk gyártását is nyomon követhetjük majd.A...
A MyŠkoda applikáció igazi svájci bicska lett
A MyŠkoda gyorsan a Škoda tulajdonosok legfontosabb alkalmazásává vált. Amellett, hogy lehetővé teszi az autó különböző funkcióinak elérését, a Powerpass segít a töltésben, és a legújabb verzióval pedig akár megrendelt autónk gyártását is nyomon követhetjük majd.A...
Ismerj meg néhány kevésbé ismert Škodát!
Bár mi itt a régi szocialista korszakban csak néhány modellt ismerhettünk és vehettünk meg, a Škoda hosszú és gazdag történelme ennél sokkal érdekesebb, és valódi kincseket rejt.1909: FCR, egy magas Laurin & Klement versenyautó Akkoriban a versenyautókat a...
Az első fotók az új Superb szedánról
A kémfotók és a hivatalos előzetesek során már rengeteget képet láttunk az új Superb Combiról, de a Superb szedán eddig nem volt látható. Azt azonban mindannyian tudjuk, hogy a mechanikailag azonos szedánt párhuzamosan fejlesztik, és végre a szemfüles fotósok...
Ismerj meg néhány kevésbé ismert Škodát!
Bár mi itt a régi szocialista korszakban csak néhány modellt ismerhettünk és vehettünk meg, a Škoda hosszú és gazdag történelme ennél sokkal érdekesebb, és valódi kincseket rejt.1909: FCR, egy magas Laurin & Klement versenyautó Akkoriban a versenyautókat a...
Az első fotók az új Superb szedánról
A kémfotók és a hivatalos előzetesek során már rengeteget képet láttunk az új Superb Combiról, de a Superb szedán eddig nem volt látható. Azt azonban mindannyian tudjuk, hogy a mechanikailag azonos szedánt párhuzamosan fejlesztik, és végre a szemfüles fotósok...
Személyes tapasztalatok a ŠKODA Privát Bérlet Programjáról
Kinek az érvei lehetnének meggyőzőbbek a ŠKODA Relax Bérleti Program kapcsán, mint azon ügyfeleinké, akik már egy ideje élvezik az előnyeit. A ŠKODA tartós bérleti konstrukciója már három éve elérhető itthon, ráadásul az első évhez képest 2018-ra...
FIGYELEM! Ez a posztunk ekkor frissült utoljára: 2019-05-25 . A benne szereplő Információk már érvényüket veszthették.